четвер, 9 квітня 2020 р.

Доброго ранку!

 Зразу хочу зауважити, що якщо у вас виникають питання під час уроку, то ви можете задавати мені їх,  зателефонувавши або в  Telegram-каналі нашої групи (можно в особисті повідомлення).


09 квітня 2020р.
Тема: «Приготування страв з м’яса, сільськогосподарської птиці та субпродуктів»
Тема уроку: Приготування страв з субпродуктів
Мета уроку:
навчальна – навчити учнів правильно розраховувати сировину, правильно вибирати інструмент, інвентар, посуд; належним чином організовувати робоче місце з обробки та приготування страв з субпродуктів; дотримуватись послідовності технологічного процесу та санітарно-гігієнічних вимог  і норм охорони праці і безпеки життєдіяльності; оволодіти  уміннями та навичками по приготуванню страв з субпродуктів, шляхом практичних їх застосувань у виробничій діяльності.
виховна – виховувати любов до праці, до обраної професії, виховання культури праці, бережливе ставлення до сировини, устаткування та інструментів.
розвиваюча – розвивати в учнів розумові здібності, здатність осмислення та аналізу, навичок, умінь.



Субпродукти - це внутрішні їстівні органи, голова, хвіст, вим'я, ноги, м'ясні обрізки, які одержують при первинній переробці худоби.
Субпродукти належать до важливих продуктів харчування, як джерело повноцінних білків, а також жирів, мінеральних, екстрактивних речовин і деяких вітамінів. За допомогою напівфабрикатів із субпродуктів, світові потреби в білку тваринного походження задовольняються приблизно на 27,4%.
Харчова цінність субпродуктів визначається її хімічним складом, енергетичною цінністю, смаковими властивостями і рівнем засвоюваності. Найбільш важливою складовою частиною субпродуктів є білки, тому що основна частка їх представлена повноцінними, легкозасвоюваними протеїнами, які використовуються організмом людини для побудови своїх тканин
Страви із субпродуктів поживні і смачні, оскільки містять жири, білки, вітаміни і мінеральні солі. Субпродукти широко використовують  у кулінарії. Підготовлені субпродукти слід негайно направляти на теплову обробку, оскільки вони нестійкі при зберіганні (легко можуть обсіменятися бактеріями). Готуючи страви, слід суворо додержуватись правил санітарії і гігієни, щоб запобігти харчовому отруєнню.

Субпродукти варять, а потім смажать, тушкують або відразу використовують для смаження.

Але перед початком роботи давайте згадаємо правила особистої гігієни кухаря, а також правила Охорони праці при роботі . 
Заповніть, будь ласка, форму


На підприємствах масового харчування крім м’яса різних тварин надходять і субпродукти. Отже, субпродукти – це їстівні внутрішні органи (печінка, нирки, шлунок, серце, легені та ін.) і зовнішні частини забійної худоби (голови, хвости, нижні частини ніг). 

А чи знаєте ви, як виглядають субпродукти? Це ми зараз перевіримо. 
Встановіть співідношення малюнку і назви субпродукту!



Лівер – це печінка, серце, легені, діафрагма, трахея в їх природному поєднанні.

У середньому субпродукти становлять 10-18 % маси тварин. Вони містять білки (9-21 %), жири (1,8-13,7 %), екстрактивні і мінеральні речовини. Харчова цінність субпродуктів різна. Залежно від харчової цінності субпродукти поділяють на І і II категорії.

Прошу пригадати з уроків "Технологія приготування їжі" і розподілити субпродукти на І і ІІ категорію.




Оскільки практика без теорії марна, ми повинні відновити набуті знання і скористатися ними під час уроку.

 Що таке – субпродукти?
Субпродукти – це внутрішні органи (язик, серце, печінка, легені, мозок, нирки), а також голови, хвости і нижні частини ніг забійної худоби, які дісталися при розбиранні туш і піддають відповідній обробці.
У чому полягає цінність субпродуктів?  
Страви із субпродуктів поживні і смачні, оскільки містять білки, жири, вітаміни і мінеральні солі.
В яких цехах проводять обробку субпродуктів?  
Кулінарну механічну обробку субпродуктів проводять у м’ясо-рибному цеху.
  У якому термічному стані надходять субпродукти на підприємства громадського харчування?  
На підприємства громадського харчування субпродукти надходить у свіжому, замороженому і охолодженому стані, рідше солоними(язики).
  Які субпродукти являють харчову цінність?  
Харчова цінність субпродуктів різна. Найцінніші язик, печінка, мозок, нирки.
Якщо   субпродукти  заморожені, як їх розморозити?  
Субпродукти розморожують при температурі 15 – 16 ºС. їх кладуть в один ряд на листи або лотки. Мозок, рубці, нирки можна розморожувати у воді.
   З яких операцій складається технологічний процес підготовки субпродуктів ?  
Підготовлені субпродукти слід негайно направляти на теплову обробку, оскільки вони нестійкі при зберіганні. Субпродукти варять, а потім смажать, тушкують або відразу використовують для смаження. Щоб виконати данні операції, нам необхідно організувати робоче місце. Потрібно отримати необхідний посуд, інвентар, а саме: розробні дошки «МС», ножі кухарської трійки ― «МС», обвалювальні ножі, ножі-сікачі, мусат. На виробничому столі необхідно розмістити розробну дошку ― «МС» посередині столу на відстані 5-6 см. від краю. Зліва лоток «МС» із субпродуктами. Праворуч у зоні правого верхнього кута розташувати лоток для приготовлених напівфабрикатів. Праворуч розробної дошки ― «МС» - обвалювальні ножі, ножі кухарської трійки «МС», ножі-сікачі, мусат, сокиру. Під кришкою стола розташувати тару для харчових відходів. Ваги розташувати перед розробною дошкою на відстані витягнутої руки. 
Які страви готують із  субпродуктів?  
        Печінка смажена, шпигована салом; 
        Мозок відварний, смажений, фрі; 
      Биточки з печінки;
        Легені смажені;  
        Піджарка чумацька.
         Язик відварний;
        Рубці в соусі; рубці  по –українські;
        Вим’я варене з соусом; вим’я, смажене в сухарях; 

  
Для закріплення матеріалу, заповніть форму 
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

«Мозок відварний»

Найменування
Витрати сировини на 1
порцію
Технологічні вимоги до
сировини
якості сировини
Мозок 
125
100


Сировина відповідає вимогам діючих стандартів або
технічних умов  
Морква 
4
3
Цибуля ріпчаста 
4
3
Петрушка (корінь)
3
2
Оцет 3%
4
4
Маса           вареного
мозку 
-
75
Печериці свіжі 
38
29
Маса            варених
грибів 
-
20
Гарнір 
-
100
Соус 
75
75
Масло вершкове 
3
3
Вихід:

270

Технологія приготування:

Мозок покласти у посуд в один ряд, щоб під час варіння він не деформувався, залити холодною водою так, щоб закрити тільки поверхню продукту, додати моркву, петрушку, цибулю, перець горошком, лавровий лист, сіль, влити оцет і довести до кипіння. Для поліпшення смаку і кольору мозку, а також для збереження форми воду слід підкислити. Мозок варять при слабкому нагріванні без кипіння і закритій кришці 25 – 30 хв, зберігають у цьому самому відварі. Варений мозок розділяють на порції.

Правила відпуску:
Перед подаванням на тарілку або порціонне блюдо покласти відварний або припущений рис, картопляне пюре, картоплю відварну або відварний зелений горошок, поряд – мозок, зверху укласти варені шампіньйони або білі гриби, нарізані скибочками, полити соусом паровим або білим. Можна подавати без грибів.

Вимоги до якості:
Зовнішній вигляд – має на поверхні ніжну шкірочку. Оцет при варінні сприяє збереженню форми мозку за рахунок ущільнення білків.
Консистенція – м’яка, ніжна, соковита. 
Колір – світло – сірий.
Смак та запах – властиві вареному мозку з ароматом спецій, коріння, цибулі, в міру солоний.





ІНСТРУКЦІЙНА КАРТА

«Мозок відварний»  


Порядок виконання вправи

Вказівки і пояснення

Малюнок
Підготовити 
Мозок замочують у холодній воді 1 – 2 год. Після цього, не виймаючи з води, обережно знімають плівки.

Приготування 

Мозок покласти у посуд в один ряд, щоб під час варіння він не деформувався, залити холодною водою так, щоб закрити тільки поверхню продукту, додати моркву, петрушку, цибулю, перець горошком, лавровий лист, сіль, влити оцет і довести до кипіння. Мозок варять при слабкому нагріванні без кипіння і закритій кришці 25 – 30 хв, зберігають у цьому самому відварі.



Надати форму
Варений мозок розділяють на порції

Відпуск 
Перед подаванням на тарілку або порціонне блюдо покласти, картопляне пюре, картоплю відварну, поряд – мозок, зверху укласти варені шампіньйони або білі гриби, нарізані скибочками, полити соусом паровим або білим.




Приготування смачного мозку в клярі




ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

«Язик відварний»


Найменування сировини
Витрати сировини на 1 порцію
Технологічні вимоги до якості сировини
Язик свинячий 
127
127


Сировина відповідає вимогам діючих стандартів або
технічних умов 
Морква 
4
3
Цибуля ріпчаста 
4
3
Петрушка (корінь)
3
2
Маса        вареного
язика 
-
75
Гарнір 
-
150
Соус 
75
75
Вихід: 
-
300


Технологія приготування:
Язики, підготовлені для варіння. Кладуть у посуд, заливають гарячою водою, доводять до кипіння і знімають піну. Додають сирі моркву, петрушку, ріпчасту цибулю, зменшують нагрівання і варять до готовності. Наприкінці варіння солять. Тривалість варіння залежить від виду язиків і коливається від однієї до трьох годин. Зварені гарячі язики занурюють у холодну воду на 5 хв і обчищають. Язики нарізують упоперек волокон на шматочки (2 – 3 шт. на порцію), заливають невеликою кількістю бульйону і доводять до кипіння. До подавання зберігають у бульйоні. 

Правила відпуску:
Подаючи на стіл, на порціонне блюдо або тарілку кладуть гарнір(картопляне пюре, відварну картоплю, овочі у молочному соусі, бобові відварні з жиром), поряд – язик, який поливають червоним основним соусом або сметанним із хріном.

Вимоги до якості:
 
Зовнішній вигляд – нарізають тонкими шматочками.
Консистенція –  пружна, м’яка, соковита. 
Колір –  від світло – сірого до сірого.
Смак та запах – властивий вареному язику, смак у міру солоний, з ароматом спецій, коріння і цибулі.


ІНСТРУКЦІЙНА КАРТА

«Язик відварний» 


Порядок виконання вправи

Вказівки і пояснення

Малюнок
Підготовити 
 Язики  зачищають від забруднення 



Нарізати 
Ретельно      промивають  у холодній воді 


Приготування 
Кладуть у посуд, заливають гарячою водою, доводять до кипіння і знімають піну. Додають сирі моркву, петрушку, ріпчасту цибулю, зменшують нагрівання і варять до готовності.
Наприкінці варіння солять.


  
 


Зварені гарячі язики занурюють у холодну воду
на 5 хв і обчищають.



 Язики нарізують упоперек волокон на шматочки



Відпуск 
Перед подаванням на тарілку або порціонне блюдо покласти відварний або припущений рис, картопляне пюре, картоплю відварну або відварний зелений горошок, поряд – мозок, зверху укласти варені шампіньйони або білі гриби, нарізані скибочками, полити соусом паровим або білим.







ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

«Печінка смажена» 


Найменування сировини
Витрати сировини на 1 порцію
Технологічні вимоги до якості сировини
Печінка яловичини 
127
105


Сировина відповідає вимогам діючих стандартів або
технічних умов 


Борошно пшеничне 
5
5
Маса напівфабрикату 
-
110
Жир 
10
10
Маса              смаженої
печінки 
-
75
Гарнір 
-
150
Масло вершкове або маргарин столовий 
5
5
Цибуля, смажена у фритюрі 
15
15
Вихід:
-
240

Технологія приготування:
Печінку нарізують на шматочки (1 – 2 шт. на порцію), свинячу печінку заздалегідь бланшують, посипають сіллю, перцем, обкачують у борошні і смажать з обох боків до готовності. 

Правила відпуску:
Перед подаванням на тарілку кладуть гарнір – картоплю смажену чи варену, або картопляне пюре, чи розсипчасту кашу, поряд – печінку і поливають розтопленим маслом, зверху можна покласти смаену цибулю. 

Вимоги до якості:
Зовнішній вигляд – шматочки печінки однакової форми і розміру.
Консистенція – м’яка, соковита.
Колір – на розрізі від світло – сірого до темно – коричневого.
Смак та запах – мають смаженої печінки з ароматом продуктів, з якими її готували, і соусів.


 ІНСТРУКЦІЙНА КАРТА

«Печінка  смажена»  


Порядок виконання
вправи


Вказівки і пояснення

Малюнок
Підготовити  
Вирізають жовчі протоки і кровоносні судини, промивають у холодній воді, знімають плівки.





 
Нарізати
Печінку нарізують на шматочки

Посипати, рівномірно обкачати  
Свинячу печінку заздалегідь бланшують, посипають сіллю, перцем, обкачують у борошні







  
Приготування 
Смажать    з     обох    боків      до
готовності

Посипати рівномірно 
Перед подаванням на тарілку кладуть гарнір – картоплю смажену чи варену, або картопляне пюре, чи розсипчасту кашу, поряд – печінку і поливають розтопленим маслом, зверху можна покласти смаену цибулю. 







Можливі помилки при приготуванні
 і шляхи їх усунення


Проблема
Причина
Шляхи попередження
Печінка тверда 
Не бланширували
Смажена печінка буде небагато смачнішою, якщо її перед смаженням бланширувати, потім промити і обсушити. Можна перед обсмажуванням потримати печінку 2 – 3 години в молоці. 
Печінка смажена тверда 
Довго смажили
Не пересмажуйте печінку: вона стане твердою. Смажать з обох боків до готовності.
Мозок втратив  форму і смак
Не влили оцет
Для поліпшення смаку і кольору, а також для збереження форми, воду, у якій варять мозок слід підкислити оцтом.
Язик не добре чиститься 
Не занурили у холодну воду
Зварені гарячі язики занурюють у холодну воду на 5 хв. і обчищають.

                                        Виробничі ситуації
1. Після розморожування печінки залишився сік. Чи        можливо його використати на виробництві?
 Сік печінки використовують при відтягуванні прозорих бульйонів.
2. Мозок обробляють у підкисленій воді з якою метою?
 Мозок замочують у підкисленій воді на 1 – 2 год. для набухання плівок та видалення крові з кровоносних судин.
 Не виймаючи мозок з води з нього обережно знімають плівку.
3. Як визначити доброякісність заморожених субпродуктів?
Пробним варінням  чи смаженням шматочка субпродуктів.
4. Мета замочування нирок у воді?
Для видалення специфічного запаху нирки вимочують у холодній воді протягом 3 – 4 год.
5. На виробництво поступило вим’я з кислуватим присмаком. Ваші дії?
Розрізати на шматки масою 1 – 1,5 кг, промивають, замочують у холодній воді на 5 – 6 годин.
6. Що треба робити з печінкою перед тепловою обробкою?
 Печінку треба промити холодною водою і зняти з неї плівку.
7. При смаженні коли треба солити печінку?
Після смаження інакше вона буде жорсткою.
8. З якою метою панірують перед смаженням субпродукти?
 Завдяки паніруванню смажені вироби мають апетитну добре підсмажену кірочку, залишаються соковитими, а білки сполученої тканини краще розм’якшуються. 
9. При варінні легені спливають на поверхню. Ваші дії ?
 Щоб легені зварилися цілком, посуд у якому вони варяться треба накривати кришкою та варити їх не менше 1 – 1,5годин.
10. Яким чином треба варити мозок, щоб вони після варки зберегли форму?
 Щоб мозок після теплової обробки зберіг форму його укладають в один ряд в каструлю і заливають холодною водою.
 Варять мозок при слабкому кипінні у закритій посуді.


  

ПІСЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ПОДАНОГО МАТЕРІАЛУ, ПОЧИНАЄТЕ   ПРАЦЮВАТИ САМОСТІЙНО


Наголошую, на дотриманні правил охорони праці, гігієни, санітарії, організації робочого місця, а також дотримання технології приготування  обраної страви.



На виконання завдання у вас є 3 години!


ОЗНАЙОМТЕСЯ З КРИТЕРІЯМИ ОЦІНЮВАННЯ

Бали
Критерії оцінювання навчальних досягнень
1
Учень з допомогою майстра виробничого навчання відтворює на рівні розпізнання окремі елементи професійних знань, що необхідні для приготування страв з м’яса, сільськогосподарської птиці та субпродуктів. Із постійною допомогою майстра виробничого навчання виконує лише елементи навчально-виробничого або контрольного завдання. При виконанні роботи припускається суттєвих помилок організації робочого місця, у плануванні виробничих дій, у прийомах праці та технологічних операціях. Результат виконаної роботи не повністю відповідає чинним якісним і кількісним показникам. Потребує постійної допомоги і контролю в дотриманні правил техніки безпеки праці
2
Учень з допомогою майстра виробничого навчання відтворює на рівні розпізнання окремі елементи професійних знань, що необхідні для приготування страв з м’яса, сільськогосподарської птиці та субпродуктів. Із постійною допомогою майстра виробничого навчання виконує лише елементи навчально-виробничого або контрольного завдання. При виконанні роботи припускається суттєвих помилок організації робочого місця, у плануванні виробничих дій, у прийомах праці та технологічних операціях. Результат виконаної роботи не повністю відповідає чинним якісним і кількісним показникам. Потребує постійної допомоги і контролю в дотриманні правил техніки безпеки праці
3
Учень безсистемно на рівні розпізнавання відтворює певні фрагменти професійних знань, необхідних для приготування страв з м’яса, сільськогосподарської птиці та субпродуктів. Із допомогою майстра виробничого навчання планує виробничі дії та виконує частину навчально-виробничого або контрольного завдання . При виконанні роботи припускається значної кількості помилок в організації робочого місця, прийомах праці та технологічних операціях, які самостійно виправити не може. Результат роботи не відповідає чинним якісним і кількісним показникам нижчого кваліфікаційного рівня. Потребує допомоги та контролю в дотриманні правил техніки безпеки праці

4
Учень без достатнього розуміння відтворює окремі елементи професійних знань і недостатньо усвідомлено виконує основні прийоми, що необхідні для приготування страв з м’яса, сільськогосподарської птиці та субпродуктів. Не може пояснити зміст технологічного процесу та прийомів самоконтролю і методів контролю за якістю. 3 частковою допомогою майстра виробничого навчання організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання з приготування соусів використанням технологічної документації. При виконанні роботи припускається значної кількості помилок, які самостійно виправити не може. Результат роботи відповідає мінімальним чинним якісним і кількісним показникам. У деяких випадках потребує допомоги і контролю в дотриманні правил техніки безпеки праці
5
Учень без достатнього розуміння відтворює основні компоненти професійних знань і недостатньо усвідомлено виконує основні прийоми і технологічні операції, необхідних для виконання цієї роботи. 3 частковою допомогою майстра виробничого навчання організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання з приготування страв з м’яса. Не усвідомлено застосовує прийоми контролю за якістю та самоконтролю за виконанням технологічного процесу приготування. При виконанні роботи припускається помилок, які самостійно виправити не може. Результат роботи відповідає низькому рівню чинних якісних та кількісних показників. У деяких випадках потребує допомоги і контролю в дотриманні правил техніки безпеки праці
6
Учень без достатнього розуміння відтворює основні компоненти професійних знань, необхідних для виконання цієї роботи. 3 частковою допомогою майстра виробничого навчання організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання з приготування страв з м’яса. Не усвідомлено застосовує прийоми контролю за якістю та самоконтролю за виконанням технологічного процесу приготування. При виконанні роботи припускається помилок, які часто може виправити за допомогою майстра виробничого навчання. Результат роботи відповідає низькому рівню чинних якісних та кількісних показників. У деяких випадках потребує допомоги і контролю в дотриманні правил техніки безпеки праці

7
Учень із розумінням відтворює основні професійні знання та правильно виконує основні прийоми й технологічні операції, необхідні для приготування страв з м’яса. Організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання за типовим алгоритмом з незначними відхиленнями від встановлених норм часу. Достатньо усвідомлено користується Збірником рецептур національних страв і кулінарних виробів.
Застосовує основні прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. Потребує консультації майстра виробничого навчання. При виконанні роботи припускається несуттєвих помилок, які часто може виправити самостійно. Результат роботи загалом відповідає якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації кухаря. Дотримується правил техніки безпеки праці
8
Учень із розумінням відтворює основні професійні знання та правильно виконує основні прийоми й технологічні операції, необхідні для приготування страв з м’яса. Організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання за типовим алгоритмом з незначними відхиленнями від встановлених норм часу. Достатньо усвідомлено користується Збірником рецептур національних страв і кулінарних виробів.
Застосовує основні прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. Потребує консультації майстра виробничого навчання. При виконанні роботи припускається несуттєвих помилок, які часто може виправити самостійно. Результат роботи загалом відповідає якісним і кількісним показникам запланованого рівня кваліфікації кухаря. Дотримується правил техніки безпеки праці
9
Учень володіє основними професійними знаннями та правильно виконує більшість прийомів і технологічних операцій, необхідних для приготування страв з м’яса. Самостійно, загалом правильно, організовує робоче місце, планує виробничі дії та виконує навчально-виробниче або контрольне завдання, за типовим алгоритмом в межах встановлених норм часу. Усвідомлено користуються технологічною документацією. Може розробляти певні інструктивно-технологічні карти. Правильно застосовує основні прийоми самоконтролю виробничих дій і методи контролю за якістю роботи. При виконанні роботи припускається несуттєвих помилок, які виправляє самостійно. Результат роботи відповідає якісним і кількісним показникам, передбачених запланованим кваліфікаційним рівнем із спеціальності кухаря. Дотримується норм витрат продуктів, енергоресурсів і правил техніки безпеки праці
10
Учень володіє професійними знаннями в обсязі, передбаченому навчальною програмою, та самостійно, правильно, впевнено виконує технологічні прийоми, необхідні для приготування страв з м’яса, в межах навчальної програми та встановлених норм часу. Самостійно в повному обсязі виконує навчально-виробниче або контрольне завдання відповідно до вимог інструктивно-технологічних карток, які передбачені навчальною програмою. Уміє самостійно розробляти певні їх види та обирати оптимальний варіант виконання навчально-виробничого завдання. Дотримується нормативів витрат продуктів та інших ресурсів. Виявляє елементи професійної культури та прагнення і здатність до продуктивної творчої співпраці в колективі. У процесі роботи може припускатись певних неточностей, які самостійно виправляє. Результат виконаної роботи загалом відповідає чинним якісним і кількісним показникам. Раціонально організовує робоче місце та дотримується правил техніки безпеки праці
11
Учень володіє професійними знаннями в повному обсязі, та самостійно, правильно, впевнено виконує всі прийоми і технологічні процеси, що необхідні для приготування страв з м’яса у межах навчальної програми та встановлених норм часу. Самостійно в повному обсязі виконує навчально-виробниче або контрольне завдання відповідно до вимог інструктивно-технологічних карток, які передбачені навчальною програмою. Уміє самостійно розробляти певні їх види та обирати оптимальний варіант виконання навчально-виробничого завдання. Зразково дотримується нормативів витрат продуктів та інших ресурсів. Правильно й усвідомлено застосовує всі прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. Опанував основи професійної культури та проявляє прагнення і здатність до продуктивної і творчої співпраці в колективі. У процесі роботи може припускатись неточностей, які самостійно виявляє та виправляє. Результат виконаної роботи загалом відповідає чинним якісним і кількісним показникам. Забезпечує високий рівень організації праці та дотримання правил техніки безпеки праці.
12
Учень володіє системними професійними знаннями в повному обсязі та бездоганно виконує всі прийоми та технологічні операції, необхідні для приготування страв з м’яса. Повністю виконує або перевиконує норми часу. Самостійно в повному обсязі виконує навчально-виробниче або контрольне завдання у повній відповідності вимогам інструктивно-технологічних карток. Уміє самостійно розробляти їх види та обирати оптимальний варіант виконання навчально-виробничого завдання. Знаходить шляхи зменшення витрат продуктів та інших ресурсів, що не впливають на якість. Упевнено й усвідомлено застосовує всі прийоми самоконтролю виробничих дій та методи контролю за якістю роботи. Опанував основи професійної культури та проявляє прагнення і здатність до продуктивної і творчої співпраці в колективі. Результат виконаної роботи загалом відповідає чинним якісним і кількісним показникам або може бути краще їх. Забезпечує високий рівень організації праці та робочого місця, зразкового дотримання правил техніки безпеки праці


Чекаю на фотозвіт на електронну скриньку antonevich2016@gmail.com ,  в Telegram-канал нашої групи або в приватні повідомлення. 
Також мені цікаві відгуки ваших батьків про смак приготованих страв!

Обговорення та підсумки уроку підведемо в чаті Telegram-каналу


Домашнє завдання : повторити теоретичний матеріал з теми «ПРИГОТУВАННЯ БУТЕРБРОДІВ» , розробити схему класифікації бутербродів(закриті, відкриті, гарячі, холодні тощо)



Немає коментарів:

Дописати коментар