21 травня 2020р.
Тема: «Організація обслуговування»
Тема уроку: "Організація обслуговування"
Мета уроку:
навчальна – закріпити набуті теоретичні знання з означеної теми, сформувати уміння виконувати операції зорганізації обслуговування споживачів; розвивати навички виконання складних операцій та творче відношення до обраної професії;
розвиваюча – розвивати логічне та практичне мислення при виконанні виробничих завдань, самостійність в роботі, критичну оцінку своєї діяльності;
виховна – виховувати естетичний смак, культури спілкування, прагнення досягти поставленої цілі, вимогливість.
Підприємства ресторанного господарства виконують три взаємопов'язані функції: виробництво кулінарної продукції, реалізація та організація її споживання.
Основна послуга закладів ресторанного господарства - послуга харчування - складається з послуг виготовлення кулінарної продукції та створення умов для її реалізації і споживання відповідно до типу і класу закладу.
Обслуговування в ресторані складається з таких
елементів: зустріч і розміщення відвідувачів, прийом і оформлення замовлень,
передача замовлень на виробництво, одержання і подача буфетної продукції,
замовлених закусок, страв, напоїв, розрахунок з клієнтами.
До торговельних приміщень ресторану відносять торгові зали з роздатковими приміщеннями, банкетні зали, коктейль-холи, зали очікування (Аванзали). До групи торгових приміщень входять також каса, буфети, хліборізка і підсобні торговельні приміщення - сервізний, мийна столового посуду. Згідно будівельним нормам і правилам проектування (СНиП), для відвідувачів ресторану передбачаються вестибюль з гардеробом і туалетні кімнати.
До торговельних приміщень ресторану відносять торгові зали з роздатковими приміщеннями, банкетні зали, коктейль-холи, зали очікування (Аванзали). До групи торгових приміщень входять також каса, буфети, хліборізка і підсобні торговельні приміщення - сервізний, мийна столового посуду. Згідно будівельним нормам і правилам проектування (СНиП), для відвідувачів ресторану передбачаються вестибюль з гардеробом і туалетні кімнати.
Площа торгових приміщень залежить від кількості посадочних місць і норми площі на одне місце. Так, в ресторанах, де в залі розташована естрада і танцмайданчик, норма на одне місце 2 кв. м, в ресторанах без естради та танцмайданчики - 1,8 кв. м.
Основним обладнанням залу ресторану є меблі - столи, стільці і крісла, серванти для посуду, пересувні сервіровочні столики.
Столи для ресторану відрізняються від столів, що використовуються на інших підприємствах громадського харчування, розміром і обробкою поверхні стола - стільниці. В основному ширина стола від 800 до 900 мм. В ресторанах встановлюють квадратні, прямокутні і круглі столи з кількістю посадкових місць від двох до шести. Стільниці мають поліефірне покриття, стійке до впливу температури і вологи. Для зменшення шуму стільницю накривають спочатку сукном або байкою, а потім скатертиною. В ресторанах першого класу можуть бути використані чотиримісні комплекти меблів з поліефірним покриттям.
Основним обладнанням залу ресторану є меблі - столи, стільці і крісла, серванти для посуду, пересувні сервіровочні столики.
Столи для ресторану відрізняються від столів, що використовуються на інших підприємствах громадського харчування, розміром і обробкою поверхні стола - стільниці. В основному ширина стола від 800 до 900 мм. В ресторанах встановлюють квадратні, прямокутні і круглі столи з кількістю посадкових місць від двох до шести. Стільниці мають поліефірне покриття, стійке до впливу температури і вологи. Для зменшення шуму стільницю накривають спочатку сукном або байкою, а потім скатертиною. В ресторанах першого класу можуть бути використані чотиримісні комплекти меблів з поліефірним покриттям.
Немає коментарів:
Дописати коментар